Astrada
Asta Julkunen
info@astradakoulutus.fi

Astrada tukee

• työyhteisöjä hyvinvoinnin, muutoksen ja kehityksen kysymyksissä
  • opiskelijoita vuorovaikutuksen ja opiskelutaitojen vahvistamisessa
  • asiakasta kohtaamaan erilaisia elämäntilanteita ja tunnistamaan vahvuutensa sekä löytämään mahdollisuudet mahdottomasta.

Työskentely perustuu tasaveroiseen kunnioittavaan vuorovaikutukseen. Keskustelun ohella käytämme kieli- ja mielikuvatyöskentelyä ja avaamme tarinoita. Luotamme tasavertaiseen dialogiin ja siihen, että ratkaisut ja vaihtoehdot ovat ihmisellä itsellään.

Astradan vahvuuksia ovat kielellä ja mielellä työskentely, ajatuksen ja tunteen ja toiminnan tiedostaminen sekä näkyväksi tekeminen. Siinä käytämme mm. NLP:n, neurolingvistisen ohjelmoinnin keinoja. Kouluttaja-ohjaaja Asta Julkunen on työskennellyt kielen ja viestinnän parissa kolmisenkymmentä vuotta.

Astradan työkenttään kuuluvat myös tekstipalvelut: tekstien laatiminen, oikoluku ja kirjoittamisen ohjaus.

Astradan kouluttaja-ohjaaja on FM Asta Julkunen